الرئيسية | ثقافة وفنون | بالصور .. الفنان تامر حسني يرد على الساخرين من صورته الشهيرة و هذا ما قاله

بالصور .. الفنان تامر حسني يرد على الساخرين من صورته الشهيرة و هذا ما قاله

بواسطة
حجم الخط: Decrease font Enlarge font
بالصورة .. الفنان تامر حسني يرد على الساخرين من صورته الشهيرة و هذا ما قاله بالصورة .. الفنان تامر حسني يرد على الساخرين من صورته الشهيرة و هذا ما قاله
 

أخبارنا المغربية : مريم الشملالي

كشف الفنان المصري الشهير تامر حسني، حقيقة الصورة المتداولة له من التسعينات، والتي ظهر فيها بلوك غريب أثار سخرية نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي.

ورد المطرب المصري على الساخرين من صورته بتدوينة عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي الفيسبوك، قائلا: " من يومين نزلت صوره ليا وانا صغير وشغلت ناس كتير وفضلوا يتريقوا على الصوره ، ي الحقيقه اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحراكاتهم وبغض النظر عن ان فالوقت ده كانت الموضات شبه كده وانا بقول شبه كده لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس نهائي يشتري لنفسه حاجه غاليه ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً".

و أضاف : "  اللي عايز اقوله اني من يوم الصوره دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور  الصوره دي بتثبت لأي شاب ايجابي  ان مفيش مستحيل واللي عايز يتريق على الولد اللي فالصوره هقوله يارب تنجح زيه  ".

و ختم تامر حسني تدوينته بالقول " انا فخور بالصوره دي وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك وكمان اشتغلت شغلانات كتير فيها شقى وتعب عشان تصرف على اهلك من وانت فالسن ده  شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل   انسان فنان اسمه تامر حسني ".

مجموع المشاهدات: 44036 |  مشاركة في:

الإشتراك في تعليقات نظام RSS عدد التعليقات (2 تعليق)

1 | عابر سبيل
Maroc
بصارحة و لو انني لا احبه كشخص الجمهم
مقبول مرفوض
5
2016/11/21 - 05:58
2 | حسناء الجابرية
عن اي نجاح تتحدث و ما الانجازات التي وصل اليها اولئك الدين اتخدتهم قدوة و هدف و حاولت تقليدهم في صورهم و حركاتهم و افلامهم استفيقوا من سباتكم و الله يهدينا و يهديكم.
مقبول مرفوض
7
2016/11/22 - 04:13
المجموع: 2 | عرض: 1 - 2

هل ترغب بالتعليق على الموضوع؟

التعليقات المنشورة لا تعبر بالضرورة عن رأي الموقع

من شروط النشر: عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات

مقالات ساخنة